Maak jij deze n° 1 fout bij je marketing creatie?

Hoe vaak doe je wat voor jou niet werkt?
Als het jou irriteert, ga het dan zelf niet toepassen.

  • Als pusherige communicatie of gebruik van holle woorden jou afstoot, ga ze dan zelf ook niet toepassen. Ook al zegt iemand in een webinar dat dat de weg naar succes is.
  • Als een exit pop-up jou irriteert en stress geeft, ga hem dan zelf niet implementeren, ook al zegt een andere ondernemer dat je verkoop daarmee “sky high” gaat.

Hoe vaak sla je op wat voor jou wel werkt?

🧡 Een Facebook advertentie die je doet stoppen met scrollen omdat je positief geraakt wordt
🧡 Een nieuwsbrief die je naar je betaalkaart doet grijpen
🧡 Instagram posts die origineel overkomen of je doen glimlachen

✨ TIP ✨
💡 Sla ze op, hou ze bij en bekijk ze af en toe.
💡 Niet om te kopiëren, wel om je positief te laten inspireren.

Doe niets van wat voor jou niet werkt.

Dat klinkt super eenvoudig.
En toch zie ik veel ondernemers die toch proberen toe te passen wat hen irriteert.

Stop met trekken en sleuren aan wat voor jou niet werkt.
En laat je inspireren door wat voor jou wel werkt.

 

“Ik wil eerst mijn website afwerken en dan…”

Je website mag er nog oh zo mooi uit zien, als jouw ideale klanten jouw content niet consumeren, maakt het niet uit hoe mooi die gemaakt is.

Dan is het als wachten op Godot. 🧐🤷‍♀️

“Ik ben nog aan mijn website bezig” Is eén van de meest voorkomende bottlenecks die ik zie bij ondernemers die hun marketing zelf in handen nemen.

Je website kan een belangrijke schakel zijn in je communicatieplan,
❗️Maar een communicatiestrategie die ervoor zorgt dat
✅ jouw ideale klanten jou leren kennen,
✅ je leuk gaan vinden,
✅ en vertrouwen ontwikkelen zodat ze overgaan tot een aankoop is veel belangrijker.

Jouw mooie content dient geconsumeerd te worden, of het nu op je website of op sociale media is.

  • Hoeveel tijd besteed je aan je website?
  • En hoeveel tijd besteed je aan je marketingstrategie zodat jouw content ook geconsumeerd wordt door je ideale klanten?

Gratis inspiratie

Gratis E-book "Hoe krijg je meer ideale klanten?" - Authentieke branding en marketing - Veerle Vandeput

In dit e-book ontdek je:

  • Wat je kan aanpassen in jouw branding zodat je meer ideale klanten aantrekt
  • Wat jouw merk sterk en herkenbaar maakt
  • Hoe je jouw ideale klant kan bepalen in 3 stappen
  • Hoe je een gratis weggever kan creëren die een ideale klant-magneet is.
Gratis E-book Boost je online zichtbaarheid in 21 stappen

In dit e-book ontdek je:

  • Hoe je Facebook, Instagram en LinkedIn slim kan inzetten
  • Welke onderdelen extra aandacht verdienen
  • Wat de know-like-trust-buy cyclus is en hoe je deze strategisch vormgeeft
  • 5 richtlijnen voor authentieke content creatie